Банерна і текстова реклама

Найпоширенішою формою залучення відвідувачів на сайт є банерна і контекстна реклама. Банери – це зображення, що мають гіперпосилання на сайт рекламодавця. Зображення можуть бути статичними, анімаційними, мультимедійними. Розміри банерів об’єднані в стандарти, це дозволяє показувати рекламу як у статичному, так і у динамічному режимах.

Контекстна реклама виглядає як текст, що має гіперпосилання на сайт рекламодавця. Контекстна реклама менш приваблива по відношенню до банерної, але має перевагу – вона не блокується користувачем мережі Інтернет. Середня ефективність банерної і контекстної реклами вимірюється показником відгуку CTR (Click Through Rate).

Для підвищення ефективності реклами може використовуватися обмеження частоти показу банера одному користувачеві. Це дозволяє не показувати банер багато, якщо на нього не відреагували відразу.

Прес-релізи. Публікація прес-релізу є швидким способом залучення цільових відвідувачів на сайт компанії. Прес-релізи можуть бути розіслані не лише в електронні засоби масової інформації, але і опубліковані на спеціалізованих порталах.

Партнерські програми. Це форма ділової співпраці між продавцем і партнерами, при якому партнери залучають користувачів на сайт продавця і отримують бонуси у вигляді відсотка або фіксованої суми за відведення сторінок, заповнення форми або покупку товару. Для продавця партнерські програми дають можливість самостійно призначати комісійні винагороди партнерам на відміну від розміщення банерної або текстової реклами, де вартість реклами визначається власником рекламного майданчика.

Існує п’ять видів партнерських програм: • оплата за клік (РРС, pay-per-click) – тип програм, за якими партнер отримує комісійні за кожний клік відвідувача за партнерським посиланням чи банером; • оплата за показ (РРІ, pay-per-impression) – тип програм, за якими партнер отримує комісійні за кожний факт показу відвідувачу реклами чи посилання продавця; • оплата за продаж (РРІ”, pay-per-sale) – тип програм, за якими партнер отримує комісійні за кожний факт продажу товару; • оплата за дію (PPL, pay-per-lead) – тип програм, за якими партнер отримує комісійні за те, що відвідувач здійснює будь-яку дію, наприклад, реєстрація на отримання новин; • дворівневі програми (two-tier) – тип програм, в яких передбачається два види комісійних, наприклад, оплата за клік, оплата за продаж.

Оставить Ответ